Saturday 13 December 2003

ZAPOSTAVLJENA GITARA

E da, neobicno me raduje da sam danas uspio nakon konacno dugog vremena inercije ( citaj nemara ) kupiti zice za gitaru. Vec godinu dana moja draga gitarica je "bez jednog zuba". Bez E1 zice. Kupio sam komplet novih zica, nadam se da nisu zlj kvalitete. Ionako su vec sve trebale kompletnu zamjenu.

Bit ce ovo veselo vecer. Zamjena zica i ustimavanje divnog zicanog instrumenta kojeg jos uvijek u nekim trenucima koristim za opustanje i vlastito zadovoljstvo iako ni priblizno fanaticnim intezitetom kao sto je bio slucaj prije nekoliko godine. I za...A nije bitno. Ovo je javni dnevnik.
Na radiju doko ovo tipkam svira "Hey Joe " meni kao i vecini ljudi nikad dostignutog genija Hendrixa. Yeah, ko naruceno. S radija dopire. A gotovo sam siguran da ce veceras i moje zice svirati tu melodiju ( C- G- D durovi ). Prsti na gotovs.

( a sada cu malo zapostaviti ovaj moj blog , vikend zove... )

No comments: