Friday 26 December 2003

KOZMETICKE IZMJENE NA BLOGU

Popodne sam se malo poigravao sa dizajnom i tipografijom. Nekako mi je postao dosadan dizajn ovoga bloga. Pa sam napravio male "sminkerske " izmjene.
Sada je dominirajuci font MS Trebuchet. Nadam se da je font vidljiv u vecini web browsera. Taj tip fontova mi je fenomenalan jer je citak i pregledan. Savrsen za sajtove s puno teksta. Barem u mojim ocima.

S organizacijske strane napravio sam kozmeticke izmjene sastrane u sidebaru. Dodao sam rubrikicu sa linkovima na svjeze vijesti iz razlicitih podrucja koja me zanimaju. Klikom na njih transportira se na NewsNow portal koji stalno osvjezava i prati novosti iz svjetskih medija. Vrlo prakticno za info junkije. Pokusao sam srediti XML izvor vijesti za blog, ali tu nesto ne funkcionira tako da vise nije moguce dobivati novi sadrzaj bloga preko XML formata.

I to je to. Neznam sto bih sa bojama. I meni su vec dosadne ali mi je nekako bolje da su tako neutralne . Nije kricavo. Razmisljao sam da sastrane u menijima izvadim stare zapise iz dnevnicke arhive koji mi se cine zanimljivim kako bi bili vidljiviji.
Razmisljao sam i o jos jednoj rubrici koja bi se zvala nesto kao LINKORAMA. Tu bi nabacio neke interesantne linkove koje bi izvadio iz svog citaca vijesti.
Tako bi imao dvostruki blog :)) Jedan u glavnoj sekciji blogo zapisa, i drugi koji bi bio lisen mojih trabunjanja i suvisnih komentara, zapisao bi samo link i kratku napomenu. Ah, koji sam ja blog fanatik. ;)

No comments: