Wednesday 17 December 2003

SJEDI, PET !

Uslo se u posljednji tjedan skolskog prvog tromjesjecja. Na redu je zakljucivanje ocjena. Bojim se da mi je kriterij preblag i da prema njemu previse ljudi ima ocjenu odlican. Mislim, pametni su oni, ima medju njima zainteresiranih za pravo a nadam se da sam im i ja pravnu tematiku priblizio na onaj pomalo nekonvencionalni nacin.

Zadnje testove su napisali odlicno. Iako, imam dojam da neki misle " ja to znam pa nemoram uciti" da bi onda zabrljali na usmenom. Uvijek mi je drago kad ucenici znaju teorijsku materiju primjeniti na primjerima iz svakodnevnog zivota. Kad promucne glavom, a ne da mu se samo ulijeva u mozak teorija.

Ipak, nekak mi se cini da je najveci uspijeh da se njima nije u ova cetiri mjeseca nije ogadio predmet "Pravo i drzava ". Da ce postati zdravi zombiji politikoni :)), a ne neka bezivotna gundjalacka apoliticna gomila koja ce samo klimati glavom i koja sada ima svoj prvi susret za osnovnom politickom kulturom u demokratskom drustvu.

To je dobro i za naseg ravnatelja. Sljedece godine ljudi nece imati straha upisivati se u upravnu skolu, znat ce da to nije nikakvi bauk, a ravnatelj ako se ne varam dobiva vece koeficijente ( i placu ) ako upise vise ucenika za ponudjena zanimanja.
Iako su mi "popili krv" u ova cetiri mjeseca, i ponekad je bilo stvarno tesko raditi, sada je puno bolje. I bolje da tako i ostane.

No comments: