Monday 15 December 2003

KADA MOJE USI CUJU...

Dok ovo tipkam u pozadini je opet glazba sa mog omiljenog medija-radija. Volim slucajno i nasumicno naletiti na dobre stvari na radiju. Grupa Nola ima promociju u Puli i sada je live prijenos. Gabi i ekipa pjevaju upravo Me & Bobbie McGee. Gabi je sjajna.
FROM THE COAL MINES OF KENTUCKY TO THE CALIFORNIA SUN
BOBBY SHARED THE SECRETS OF MY SOUL
STANDING RIGHT BESIDE ME, LORD, THROUGH EVERYTHING I? DONE
AND EVERY NIGHT SHE KEPT ME FROM THE COLD
THEN SOMEWHERE NEAR SALINAS, LORD
I LET HER SLIP AWAY
LOOKING FOR THAT HOME AND I HOPE SHE?L FIND
I'LL TRADE ALL OF MY TOMORROWS FOR A SINGLE YESTERDAY
HOLDIN' BOBBY'S BODY NEXT TO MINE.



Ovo dize iz mrtvih, covjece. A i vikend druzenje s gitarom ponovno mi je povratilo dobar feeling. Nove zice sjajno bruje, gitara je nastimana. Jagodice prstiju ipak malo bole jer nisu bile puno u pogonu u zadnje vrijeme.

Ponovio sam stare repertoare i malo se prisjetio starih dobrih vremena jos iz doba kada smo Marko , Jelenko i ja svirali u nikad do kraja zazivljenim bendom "Pustinje". Kako je bilo gust svirati " Ne zelim ", "100 godina" , " Slomljeno srce"...Ahhh. Jos uvijek neznam kod koga je su oni primjerci tih demo snimki iz 1995. snimljeni u mini studiju kod Charlija. Jebote, nitko od nas vise nema te snimke. To je katastrofa. A volio bi imati te stvari u njihovoj punoj sirovitosti.

Gdje se to izgubilo ? Gdje smo se mi glazbeno izgubili ? Gdje smo mi nestali ? POstavili smo s godinama nove prioritete. Svatko je krenuo svojim putem. Jelenko je otisao u Australiju zbog ljubavi, Marko je izgubio interes za svirku, ja sam se tada posvetio faksu, i jos prije toga solo pokusajima...

OH, OH, OH, FREEDOM'S JUST ANOTHER WORD
FOR NOTHIN' LEFT TO LOSE
AND NOTHIN' LEFT WAS ALL SHE LEFT FOR ME
OH, OH, OH, FEELIN' GOOD WAS EASY, LORD
WHEN BOBBY SANG THE BLUES
FEELING GOOD WAS GOOD ENOUGH FOR ME & BY MCGEE.

No comments: