Wednesday 17 December 2003

BLOG INTERVJU

U toku ove godine rodila mi se misao da bi mogao pokusati nekoga intervjuirati i to poslati na blog. Zasto intervju ( razgovor) na ovom blogu ? Nisam ni novinar niti bi morao to raditi ( would be journalism ) i mogao bi ispati smjesan sto se petlja u stvari sa kojim nisam skroz na "ti" , pa mi je skroz svejedno hoce li to procitati nekolicina mojih prijatelja i poznanika ili nitko.

Pa ipak sam to napravio. Zasto ?
Nekoliko razloga:

- zato jer tehnicki gledano to mogu ( imam svoj blog publishing alat, blog stranicu, prste koje mogu tipkati po tastaturi )
- zato jer je zabavno ( novi vrli medijski svijet i eksperimentiranja, radoznalost, pionirski pokusaji u RH na ovaj nacin-prvi meni znani intervju u HR blogosferi ) )
- zato jer me nista ne kosta ( svega nekoliko impulsa je potroseno kao jedini trosak )
- zato jer imam dovoljno slobodnog vremena za to ( ne konzumira puno vremena )
- zato jer imam osobu koja mi se cini interesantnom za intervju ( Lara Croft, iliti Ivana iz Zagreba, broj jedan u COSPLAY svijetu Lare Croft i samo zanmljive osobe i one koje imaju sto reci zelim dovesti na oavj blog )
- zato jer volim opazati svakodnevnicu, ljude, pisakarati o svemu sto me zanima pa time valjda i podsvjesna zelja isprobati i dokazati prvenstveno samom sebi "koliko mogu" ;) ( ne trebam se nikome dokazivati )

E tak ! Ko voli nek izvoli, kome smeta nek produzi ulicom HR cyberspace-a- DALJE !!! Beeeeeee !!!



No comments: