Thursday 4 December 2003

PRAVAC KINA !

Volim sve sto ima veze sa Kinom. Kina mi je fetish. Otkrio sam jos jedan odlican kineski blog. Pise ga studentica iz Hangzhou. Ima odlicnu galeriju slika o kineskoj svakodnevnci,ljudima i pejzazima. Suuupeeer !
Teta me upitala jednom prilkom gdje bi volio putovati ? Ko iz pistolja sam ispalio Kina, naravno ! Igrala je jednu nagradnu igru gdje je covjek sam mogao predloziti nagradno putovanje ( destinaciju ) i poslala je i na moje ime jedan kupon. Pa, papiricu dragi, neka ti je sa srecom medju onom gomilom u nagradnom bazenu :))
Malo se zacudila za moj izbor. Di bas Kinu? Duga prica. Poslala je nekoliko kupona na imena svih clanova familije. Bilo je zanimljivo slusati sto su drugi rekli koju bi oni destinaciju predlozili. Fico bi u Egipat, Domagoj u New York, ona bi u Rio De Janerio...
A ja bi u Kinuuuuuuu !!!! Svi u napad, svi u napad, jedna je Kina :))

No comments: