Saturday 13 December 2003

SPIRAK

Umoran sam ko konj. Ovaj tjedan me neobicno iscrpio. Opet me to podsjetilo da cesce traba "stati na loptu" . Nemozes uvijek sve oko sebe zadovoljiti. Nemozes biti perfekcionista ( iako ja to nisam sto se vidi iz mnostva tipfelera :)). Nemoze covjek sjediti na vise stolaca kad mu je dupe dizajnirano da sjedi na jednoj :))
Nevjerojatno idu brzo ovi dani posljednjeg mjeseca 2003. Odbrojavanje za docek 2004 je pocelo. Jos neznam gdje cu ici ostariti godinu dana. Neka prica je danas krenula da bi to bio privatni party. Pitao sam Mironitzkog kaj on namjerava. Mironitzky , hoce li biti tamo mjesta i za mene, jer najradije bi docekal Novu negde blizu. Dosta mi je "seljakanja " tih dana. Prije dvije godine bili smo na trgu u Osijeku uz glazbu Parnog Valjka. Prosle sam Silvestrovo proveo u zabavnom drustvu na Jelacic placu u Zagrebu. Sad bi negdje blize .

No comments: