Monday 8 December 2003

EJ DORINA, EJ DORINA...

Na M-E-X blogu ( njemacki blog sa sadrzajem namjenjenim malom i srednjem poduzetnistvu, inace mog prijatelja Roberta Basica ) ima blog zapis Thomasa Wehnera ( na njemackom jeziku ) koji je strucnjak za podrucje marketinga i u kojem on detaljno opisuje strategije koje tvrtke primjenjuju pri izgradnji robne marke. Jednom rijecju, lako je neki produkt ili uslugu proizvesti ali kljucno je kako je usaditi u svijest ljudi ( i time izgraditi marku koja s vremenom pocne prodavati samu sebe :-)) .

Kako samo to dobro u Hrvatskoj radi , recimo, Kras. Bas sada radi sjajan posao izgradnje Dorina robne marke preko Story Super Nova Music Talents natjecanja gdje se svi zivi "prodaju" ko mutavi i pjevuse reklamni slogan Dorine
( iako i nije bas sofisticirana niti nova strategija, ali prolazi , i ako ovo cita netko iz Krasa molim da mi se na kucnu adresu dostavi "slatki paket" kao nagrada za spominjanje Dorine ;-))

No comments: