Saturday 6 December 2003

JOS HR BLOGERA

Zaboravio sam na ovom blogu spomenuti neke hrvatske blogove koje sam nedavno otkrio. Pa, eto to cinim sada. Evo ih nasumicnim redom i nekoliko citata s tih blogova ;:

Za sebe
sanjao sam uzasan san sinoc! sanjao sam undjije kako me zajebavaju! a ja ispadam totalni papak! kukavica koja gubi kontrolu nad sobom! mozda mi je taj zivac u mozgu odebljao pa samo takve osjecaje primam! prohodnost je tu veca pa se sav suvisan promet preusmjerava tuda! cak ni u snovima vise nisam normalan!



Bojanov E-dnevnik
( u pozadini instrumental pjesme My way )

Emocija druga - smijeh i cudenje.
I, odem ja na benzinsku po benzin. Napunim, platim i udem u auto. Prije nego sam krenuo, zaobilazi me stara honda s dinamovim ?alom na prtlja?niku, staje ispred mene, krece u rikverc prema meni i lagano me udari u moj prednji branik. Ja u cudu gledam ?ta ovaj hoce, a iz auta izlazi tip koji potpuno odgovara prosjecnom liku u Tarantinovom filmu: mlad, blesav, simpatican i ne zna? ?ta hoce. Htio je napunit 30 kuna benzina na slobodnoj crpki ispred mene, pa me zaobi?ao, udario i blokirao da ne mogu izac, a ja sjedim i gledam u cudu jer je scena preblesava da bih se ljutio.

No comments: