Thursday 1 May 2003

BLOG PONUDA



Danas mi je pristigla zanimljiva ponuda. Robert , nas covjek koji preko 30 godina zivi u Njemackoj i ima privatnu hi-tech tvrtku, vec neko vrijeme pise svoj blog vecinom posvecen svemu vezanom uz Lotus Domino Notes softver ( ali i druge zanimljive opservacije ) , ponudio mi je da ponekad napisem nesto za njegov blog. Naravno , ne o Notes-ima jer o tome nemam pojma . Vauu !
Pa ja sam pocascen ! Pisati za neciji blog ? Pa to je nova dimenzija mojeg blogovanja na web-u !
Pristao sam .
Kolumnista Zec ? Ajde, bez brige - nisam se umislio ! Ja sam samo obicni seljo- beljo koji voli piskarati, djeliti dobro i lose s drugima, komunicirati s ljudima, i da... hrvatski bloger kojega bas i ne cita puno ljudi. ( Ah, nebo, prosvjetli gradjane ove zemlje da i oni pocnu pisati blogove )
Ponekad osjecam da je moje pisanje ovoga bloga pucanj u prazno.
Ali, bas me briga jer me sve skupa ovo zabavlja ( A nisam jedini ! ) - osim telefonskih impulsa. ( To nije nimalo zabavno. ) I dokle god je tako...
Zivila moja blogerska ( i blogersko - pionirska ) malenkost.
E tak !

P.S.
Kako li sam samo himnicno danas raspolozen !? Sutra je praznik rada, pa valjda zato ! J)



No comments: