Thursday 17 April 2003

VOLIM SLUSATI RADIO !


Grundig, njemacka firma koja je proizvodila raznu elektroniku, ode u stecaj. Bankrot, kako mi to volimo reci. Nakon toliko godina uspjesne proizvodnje i svoga doprinosa modernoj civilizaciji. Na svojoj kozi znam za taj njezin doprinos. Jos uvijek imam stari Grundig radio. Star je preko 20 godina i jos uvijek radi kao urica.
Bilo da se radi o FM ili kratkim i ultrakratkim valovima.
Prica kaze da je stigao iz Njemacke u vrijeme gastarbajterskih dana moga tetka u Zapadnoj Njemackoj. Svih tih godina svirao je « do daske». U raznim prilikama. Ja sam ga zaplijenio od svojih prije nekih deset godina i stavio u svoju sobu. Radio je meni neka vrsta fetisa. Uvijek sam volio slusati radio. Osim u autu sto je opet jedna posebna prica. Grunding mi je prije mnogo godina prvi put « doveo « u sobu valove BBC World Servica, Deutsche Wellea i drugih stranih radija. Meni je to bilo super jer sam tako mogao upijati strane jezike a u isto vrijeme dobivati novu vrstu vijesti te prosirivati horizonte.
Radio i ja smo u stalnoj « romansi «. Ako napravim malu samoanalizu onda definitivno mogu reci da vise vremena provodim slusajuci radio nego gledajuci televiziju. Da, mislim da radio povecava imaginaciju dok ju televizija ubija.
Volim slusati radio !

No comments: