Sunday 6 April 2003

NEDJELJNI HIGH LIFE ( PRIVAT )


Nedjelja je i pitam se sto uciniti sa sobom ovo popodne. Parni valjak pjeva o prokletoj nedjelji. Meni nedjelje nikad nisu proklete. Volim nedjelju.
Jeste gledali koncert Valjka prosli tjedan na HTV-u.? Opustio sam se full uz njihov live nastup. Podsjetilo me da sam nekoliko puta (tocnije tri ) bio na njihovim koncertima.
Nevjerojatno je kako jos traju i kako usprokos cinjenici da dolaze nove generacije ne gube relevantnost. A znam i zasto. Sentisi i fine rock poskocice u kombinaciji dobrih ritmova i dalje jamce dobar neobavezan provod. Tada gomile serotonina nahrupe u vasem mozgu i sjecate se dobro. I da, na njihovim koncertima uvijek ima lijepih cura.

Najbolje da se maknem iz svog brloga i odplutam do PRSTG-a na popodnevnu kavu i porciju novina. Neeeee. Rekao sam da necu danas vise nista citati. Ne zelim nista znati, nista cuti. Zelim gledati, slusati, naslucivati, govoriti, virkati, dirati....

No comments: