Friday 18 April 2003

UŠMINKAVANJE BLOGA


Ovaj tjedan sam ponovno ceprkao po dizajnu stranice i napravio neke izmjene. Moze se reci da dizajn ove stranice konacno ima svoj treci facelifting. Verzija treca. Promijenio sam strukturu ovoga bloga. Uveo sam naslov za svaki clanak.
Na desnom rubu sa linkovima stavio sam relevantne reference i objasnjenja za svakoga koji se prvi put susrece sa blogovima i koji zeli poceti pisati svoj blog.
Moze poceti s blog alatima na cije stranice vode linkovi na desno rubu u kucici « blog alati «. Svi ti blog alati su besplatni , jednostavni, i vec za pet minuta mozete imati svoju prvu stranicu na internetu. Dobro, potrebno je minimalno kuzenje engleskog jezika.
Ako trazite druge blogove koji postoje na internetu onda mozete naci u kucici pod naslovom « blog resursi « portale i indekse specijalizirane za blogove.


TEMATSKA FOKUSIRANOST OVOGA BLOGA


Prvo sam mislio svakom clanku dodijeliti neki tematski naslov. Npr. Ako pisem o necem privatnom , naslov bi bio « Privat... «. Ako bih pisao o blogu kao mediju naslov bi bio « O blogu... « . Za clanke na vijesti naslov bi bio « Info... «. Za pisanje o mojoj selendri ( mjestu ) « Zapisi sa selendre... « bili bi adekvatan podnaslov. Ukoliko bih zabrijao na neku temu uz dodavanje puno linkova naslov bi bio « Analiza... « ili « Istražujem... «.
Ipak sam odustao od takve tematske koncepcije. Odlucio sam staviti naslov za svaki unos u blog. Radi preglednosti.
Ponekad doista izgleda konfuzan sadrzaj bloga. Nedostaje mu tematske fokusiranosti.
Ali ovo je ipak blog kojeg sam prema sadrzaju zamislio kao spoj izmedju informacijskog filtera, privatne samoekspresije, mikroportala za promociju korisnosti blogerizma kao novijeg i korisnog amaterskog medija, te zapisa o fenomenologiji moje okoline tj, selendre na koju sam ponosan.
Ukratko ovo je blog o mojim mislima, mojoj okolini, vremenu u kojem živim, vijesti koje se nameću u našoj svakodnevnici, ljudima i neljudima.
Ovo je amatersko pisanje i ekspresija. Nitko ne ocekuje od blogera da budu novinari, pisci, kronicari, dramaturzi, niti da se drze pravila neke struke ili zanra.
Na kraju krajeva ja nisam niti informaticar po struci. Moja struka je nesto sasvim drugacije.
Zbog svega toga ne bojim se svojih rijeci, ne bojim se pisanja ovoga bloga koliko god to nekoga interesiralo ili nerviralo.
Svoje pisanje nikada ne shvacam previse ozbiljno.
Let's blog !




No comments: