Sunday 6 April 2003

Drugi tjedan sam u Zagrebu i Djurdjevcu. U srijedu me pozvao Becher C. gore na razgovor, a u cetvrtak Dijana G. zove na razgovor o trala la la li stvarima koje meni zvuce jako apsurdno. Mislim, pozvala me sada nakon 6 mjeseci i neznam hocu li imati strpljenja za nju i za sve ostale Podravce u dogledno vrijeme. Ovi u Virju su me prodrmali. Ljudi imaju previse predrasuda. Naravno, ja sam takvo ponasanje davno predvidio i nije mi doslo kao iznenadjenje. No, razocarali su neke druge ljude oko mene koji su imali naivnu vjeru o ponudjenim mogucnostima ( bas govorim u rukavicama jer nikoga ne krivim, to je njihovo pravo ) Nazalost, sve vise sam svijestan cinjenice da nema puno ljudi u ovom mom kraju koji vjeruju u strucne i profesionalne ljude koji mogu napraviti razliku. Oni vjeruju u pogresne stvari i sude prema svojim prizemnim interesima i prema predrasudama i stereotipima. To je njihov jezik. Neka im. Vidit cu ih za nekoliko godina.

No comments: