Thursday 10 April 2003

STRPLJENJE ( PRIVAT )


Nevjerojatno je to kako ponekad covjeku ide sve od ruke a ponekad se kida sve po spisku.
Prosli tjedan je zapocela crna serija: crkne mi mobitel, crkne mi elekricna pec od kratkog spoja uzrokovanog proljevenim mlijekom, dobijem zanimljivu odbijenicu oko posla, pretrgne mi se telefonski kabel, dobio sam zuljeve na rukama od kopanja vocaka i vinograda da sam se jedva hvatao za kvaku i tako dalje...
Da li takove stvari zvati pehom ? Ja ih za sada tako zovem. Onda je dosao ovaj tjedan.
Osjecaj sunca nakon kise. Valjda je tako uvijek. Odjednom sve postane roza.
Zovu te u Zagreb zbog zanimljivog posla, zovu te u Djurdjevcu za rad na novom izuzetnom projektu ( tako sam odusevljen s tim da cu se ako bude onako kako bi trebalo biti malo vise o tome raspisati, samo cu reci da je rijec o fantasticnoj stvari ), pa onda opet sretnes jedan par prelijepih ociju i lica, pokidano je popravljeno i tako dalje...
Eto , treba strpljenja.

No comments: