Friday 9 May 2003

*TANANA* NAAAA !!! EVO MENE !



Uf, evo me konacno ! Moj blog refleks ili instinkt ponovno udara. Zadnjih dana sam svoju upotrebu novih tehnologija sveo na najmanju razinu.
Nejdem jos u blog penziju ( Zar tako nesto postoji ? ).
Zadnjih dana sam ako nista drugo barem oci odmorio od ekrana. Uzela me priroda. Biciklom sam obisao pola Podravine. Bilo je gust na 1. maj.
Tumarao sam po puteljcima , cestama i cesticama punih zelenila i mirisa kakvog samo u proljece ima. Imao sam udar na sva cula. I vikend je bio cista relaksacija. U subotu sam skocio do Tene. U nedjelju sam otegao papke na popodnevnoj kavi. Ovaj tjedna sam zavirio u neke knjige koje sam htio odavno prostudirati. Razgovarao sam s nekim ljudima koje sam zapostavio u zadnje vrijeme. ( Nenamjerno - zar je to uopce potrebno naglasiti )
E, sad pretjerujem s nabrajanjima. Koga to zanima uopce !
Trbuh me boli. Malo prije sam se prenajeo cipsa. Onog sa paprikom.
I da, konacno sam poslusao album Red Hot Chili Pepersa. I, da gospon Mironitzky, filmove jos nisam pogledao ! Steta za onaj neuspjeli intervju , ali biti ce ponovno prilike.
Mozda intervjuiram mladog start up poduzetnika Dadu K.
Ili mozda Lusu .
I u Djurdjevcu sam danas bio. Ajme vrucine do jaja ! Ali moram priznati da mi ove vrucine zadnjih dana iznad 30 celzijusa odgovaraju.
Samo nasim poljoprivrednicima i nije bas veselo ovih dana. Navodno ce ova susa donjeti vise od 250 milijuna stete nasim farmerima. Svi sada gledamo u nebu i molimo za kisu.


No comments: