Tuesday 29 April 2003

TEMA VLADINOG (vlade RH, toga Vlade ) PROJEKTA


Nakon teške nedjeljne noći ( kašalj me ubija , a nepušač) morao sam se nacrtati danas kod Dijane u Đurđevcu. Rok za prijavu teme ističe.
Prvo sam popio kavu u “ Amadeusu “ pokušavajući se skockati za ozbiljne razgovore . Nabrzaka sam nešto nečitko napisao na komadiću papira ( ime teme ) stalno se pitajući zašto to nisam odštampao na PC. Ipak, još uvijek obožavam sirovu tintu i penkala.
A od početka svibnja počinje taj famozni inovativni project o kojem ću kasnije nešto trabunjati. ( He, he, kako kažu , u Podravini se radjaju nove Nokije i “ Irska čuda “ -moš si mislit )
Uglavnom sljedeći mjesec biti ću totalno zaokupljen radom na temi: Sporazum o stabilizaciji i pridruživanju Republike Hrvatske i Europske Unije .
Nadam se da će mi je ovi iz vladine agencije za inovacije odobriti.

No comments: