BLOG, TO JE...OVOGA...MM..
U Jutarnjem listu od 9.04.2003 izasao je clanka o ulozi webloga - bloga koji postoje na internetu a prate dogadjanja u Iraku i oko toga konflikta ( Irak je sada medijska tema pa je logicno da mnogi imaju nesto za napisati o tome ili citirati neke druge resurse na netu do kojih su dosli , ali blogovi su nastali davno prije toga te imaju saroliku tematsku platformu).
Zacudilo me samo jedno u tom clanku; kompletna glupost i nepoznavanje materije covjeka koji je napisao taj clanak. Volio bih da mogu linkom povezati na taj clanak ali on ne postoji u digi izdanju nego samo u papirnom.
Autor teksta je nabacio nekoliko linkova i trabunjao nesto o vaznosti blogova kao novog koncepta koje i mainstream mediji sve vise koriste u prezentiranje vijesti i povecavanju citateljima novu dimenziju medijske percepcije.
Vecinom je promasio bit price. Vidi se da barata povrsinim znanjima o blogovima i blog zajednicama koje postoje na internetu. Sjecam se kako je prije godinu dana poznati casopis za informatiku « BUG « u jednoj reportazi opisao blogere kao hrpu would-be pisaca, sustih egoista i megalomana, egzibicionista, jednom rijecju, nesto sto je bezvezno i nepotrebno vece pozornosti.
Krivo, potpuno krivo! Rijec je o praiskonskom duhu interneta : alat suradnje, alat distribucije informacija, alat sirenja znanja, ideja, suradnja i inovacija...To je blog.
Vidim da u Hrvatskoj blogovi nisu dovoljno popularizirani i to vrijeme tek dolazi. Blogovi nisu nikakva revolucija i zbog svoje brojnosti donose konfuziju koja je karakteristicna za nepreglednost i kaos interneta ali nakon sto se , da se tako izrazim, zito odijeli od kukolja ima zanimljiv utjecaj na digitalnu kulturu jedne zemlje.
Tesko je odmah pohvatati sve korisnosti i dimenzije blogova. Zato namjerava u dogledno vrijeme na ovim stranicama trabunjati malo o fenomenologiji i osnovama bloga.
Na desnom rubu ove stranice imate neke reference o blogovima za one koji zele odmah nesto vise saznati o osnovama blogova ili blogerizma ( evo jos jednog termina tzv. isma). Uostalom, odite na Google.com pa kopajte. E tak !!
No comments:
Post a Comment