Saturday 26 April 2003

JE LI TO LJUBAV ?


Stvarno ima puno istine u onoj priči o povezanosti ranog proljeća i zaljubljivosti. Živi sam primjer za to.
Drma me " ljubavni virus " uz sve druge viruse , hunjavicu i kašalj.
U ovom proljetnom zraku doista postoje čudne vibracije.
Motaju mi se razne misli po glavi.
Postoji « ONA « ! Iznenada. Na prvi, drugi, treći pogled. Više neznam ni sam na koji...ali osjećaj je moćan.
Vrlo moćan.
Nijemci u svom jeziku imaju odličan i simpa opis takvog stanja: « Schmetterlinge im Bauch haben « u prijevodu « imati leptire u trbuhu. «
Popratne pojave su naravno znojni dlanovi, ludi otkucaji herca, paraliza koljena itd.
Tjedan dana mi je glava u oblacima. Vrte se razni scenariji u toj istoj glavi. Pitanja se roje: « Je li osjećaj obostran ? Po njenim pogledima rekao bih da je. Tako blizu, a tako daleko «.
Pjevušim pjesme koje ne bih nikada. Smijem se vlastitoj nespretnosti i šlampavosti.
Unutrašnji monolog ide otprilike- « I, što češ poduzeti po tom pitanju ? Opet ništa, ili... ?
Kvragu, mislim da se raspadam !

No comments: