Saturday 12 April 2003

FORE S TELEFONSKOG AUTOMATA


Zoran R. iz Kutine ratni drug s odsluzenja vojnog roka u Samoboru posalo mi je neki dan ove bisere , fore i gluposti koje se mogu cuti na govornom automatu HT-a 988.
To je broj, uz onaj na 981, gdje ljudi nazovu pa traze operatere da im daju odgovore na neka njihova pitanja iz podrucja opce kulture, servisnih ili strucnih informacija. Neka od pitanja su biseri nad biserima.
Evo legendi:


-Kako se zove Sarajevo?
-Žena mi je oprala radnu knjižicu s trapericama, možete mi reći kaj ću ja sad s tim?
-Tko u gradu iznajmljuje manje avione, tako do 10 sjedala?

-Molim vas javni bilježnik na potezu Špansko - Malešnica.
-Imate jedan u M, Matošeca 3
-Imate kaj bliže???

-Znate kaj, rečite vi mene, ja i moj prijatel se raspravlamo, kak se zove on veter kaj puše, jel tajfun ili tajkun?
-Tajfun.
-A-ha, hahaha, ja sam njemu lepo rekel da je tajfun, pa ne bu
valda Todorić puhal.

-Gdje se nalaze III Struge, trebam kupi lož ulje, idem s tramvajem.

-Dobar dan! Kod mene u kvartu ima plakat na kojem su jakne, onak više drap, gdje se to može kupit?

-Recite mi rezultat u odbojci Rusija - Kuba
-Morate pitati sportske informacije, 9841.
-A-ha, ma dobro, nema veze, dajte mi za vaterpolo...


Dakle, ovo je bilo na automatu.
A sada snop bisera koji su nadjeni u nasem najvecem novinskom oglasniku tj, prema obliku u kojem su predani oglasi.
Hvala Zok na ovim forama. Nasmijale su me do suza. :-))


- koljem po kucama s vlastitim alatom
- iznajmljujem sobu radnim djevojkama
- TV, na pola dnevnika izgubi glas
- Kupujem auto-radio, novi ili ukraden
- Gnojna cisterna
- Krava, nije luda
- Sobu iznajmljujem pretezno zenskoj osobi
- Dvosjed na nerazvlacenje
- Gradiliste s pogledom na okolis
- Trebam djevojku, ne da radi nego da pije, da zabavlja goste
- Mazda 626, glasi na mene
- Mercedes, garavi
- Neuseljiv stan sa stanarom
- Vozaca C kategorije, koji izvana ima mogucnost prikljucka na
trofaznu struju
- Koze i jarice prodajem i oplodjujem
- Grobnica za sestoroclanu obitelj
- Violina u svirnom stanju
- Huskya mjenjam za fotokopirni aparat
- Lipicanski pastuh, ergela Dakovo, ujahan i vozi,fijaker i gumenjak moze
- Pristojan sijamski macak bez iskustva, trazi iskusnu macku za zajednicke trenutke
- Opel Rekord, mrtvacki
- Sarplaninac, birano musko stene, otac Buco Bjelovarski, majka odlicna
- ople manta malo lupnuta
- kadet, 87., trulkast
- citroen AX, 89. Besprijekoran , mislio sam ga ostaviti sebi

No comments: