Friday 23 May 2003

USKORO: NOVI BLOG ALAT - TYPEPAD


TypePad je novi blog alat ( web bazirani softver ) preko kojega će se uskoro moći izradjivati i održavati blog stranice. TypePad je proizvod bračnog dua koji stoji iza tvrtke SixApart iz Kalifornije koja je već svijetu podarila besplatni alat za izradu weblogova Movable Type. To će biti direktna konkurencija Blogger.com . ( isto blog alat za istu namjenu ). Ali Typad će naplaćivati svoju uslugu u stanovitom iznosu koji još nije objavljen dok je blogger.com još uvijek besplatan. A ja za pisanje ovoga bloga koristim blogger.com. U zadnje vrijeme nisam baš zadovoljan jer pri pisanju bloga muku mučim s nekim tehnikalijama I pogreškama koje mi program javlja.
Najbolje bi bilo kad bih za pisanje bloga koristi Movable Type, najpouzdanije I najsveobuhvaniji program za osobno izdavaštvo na webu. No, neda mi se seljakati po webu jer bi u tom slučaju morao blog preseliti na novu domenu I prebaciti arhivu, jer mi blogspot daje besplatni hosting ovoj stranici.
Zasada neka ostane sve po starom. A možda I blogger.com konačno nekoga vraga poboljša svoju uslugu, samo neka ne dira u moj status. Pa valjda su radili nekoga vraga svih ovih mjeseci odkako ih je kupio Google.
A TypePad ? Hoce li on dovesti revoluciju u blogosferu ? Vjerojatno ne .
Ali će dovesti blog u domove penzionera ( jer je lako I jednostavno)

No comments: