Thursday 29 May 2003

ZEC U BRAZILU


Ako tko zna govoriti portugalski evo mu zanimljive vježbice. Naime, Miss Lex , poznata spisateljica webloga u Brazilu nedavno je pisala na svojem postu ( od 27.svibnja ) o " jedinom hrvatskom blogeru na svijetu " ( dobro, nisam skroz jedini , ali kao da jesam u ovoj hrvatskoj weblog tišini ).
Brazil je po broju weblogova druga zemlja na svijetu i u privatnoj korespodenciji s Miss Lex saznao sam da u Brazilu cijele jedna nova generacija literature izranja iz zajednica koja su se oblikovala pisanjem webloga. Naravno, ja sam već mnogo puta govorio da je weblog odličan medij za promociju pisca i vlastitog stvaralaštva. Ali, hrvatski pisci još izgleda nisu otkrili weblog.
Miss Lex piše u svom postu:


Meu Deus! Eu me lembrei que năo falo inglęs! Putz! Eu năo falo nada!!!
Aconselhem-me: devo mandar um mail na linguagem dos sinais ou em Braille?
Estados Unidos, Portugal, Espanha, Itália, Japăo, China e até a Nova Zelândia mandaram emissários a fim de verificar o que acontece nestas paragen.
Sem falar na Croácia e no Zec, dono do único Blog croata no mundo!


A ja ću još samo jedno reći : Viva Ignacio Lula ! To je njihov novi presidente koji pokušava srediti kaos u zemlji i boriti se za pitanja malih i običnih ljudi.
Viva Lula !
Brazilska ljekarna gospodične Miss Lex iza čijeg se imena krije simpatična Claudia.
http://www.nafarmacia.blogger.com.br/

No comments: