Wednesday 21 May 2003

FILHARMONIJSKI VIRTUALNI ORKESTAR I MAESTRO DALIBOR


Dalibor Grubačević, tu negdje iz moje županije (čovjeka ne poznam ), točnije Koprivnice, radi fantastične orkestracije i glazbene uradke kakvi još nisu vidjeni u našoj zemlji. Upravo je izdao CD materijal:FILHARMONIJSKI VIRTUALNI ORKESTAR izvodi PRLJAVO KAZALIŠTE.
Na njemu se nalaze orkestracije nekih antologijskih pjesama Prljavaca. Nezaboravni tonovi : Moj bijeli labude, Heroj ulice itd.
A tko je Dalibor ? Osim što smo čini se kolege po struci ( upravni studij ), imenjaci, ljubitelji glazbe, glazbenici ( ako mogu sebe kao samoukog nazvati tim epitetom ), rockeri po vokaciji.
Na njegovoj web stranici piše sljedeće:


Uz redovno školovanje, glazbom se bavi od svoje 10-e godine. Od učenja sviranja gitare, klavira pa prolazak kroz tamburaški orkestar, u kojem se prvi put sureće s komornim oblikom instrumentacije i sviranja nekih tradicionalnih instrumenata zanimljivih po zvuku i načinu korištenja...pa faza bavljenja r`n`r-om /grupa THE BUGS/ i stvaranje prvih autorskih radova koji su ostali zabilježeni na studijskim snimkama, no njegova glazba zapravo doživljava pravi početak tek u nekoliko posljednjih godina u kojoj je naravno pronašao maksimalnu inspiraciju, zadovoljštinu i sve ono što jednu individuu nagoni na daljnje postojanje.


Svirao je u grupi The Bugs. Sjećam se da sam ih jednom priliko gledao. Izvodili su obrade Beatlesa. I to jako vjerodostojno. Cak im je i imidz bio Beatle.
Eh, super je kad se netko tako posveti onome što najvise voli. Glazbi, kao strasti.
Sjecam se sebe u adolescenskim godinama. Isto sam snivao napraviti nešto u glazbenim vodama. Bilo pokušaja, nastupa na TV-u, festivala, ali iako sam imao odredjene ponude iz ZG-a, ja se odlucio nastaviti baviti gimnazijom i poslije studijom, a glazba je ostala samo hobi. Ponekad mi je žao da je ostalo samo na tome jer još i danas ponekad uzmem gitaru i napišem i uglazbim poneku pjesmu iako sam glazbeno totalno samouk. Od nastupa više nema ni N.
Za Grubačevića će ovaj svijet još čuti. Nema sumnje u to. Izgleda da bi njemu odlično pasalo pisanje filmske glazbe. Da sam režiser i da snimam filmove on bi bio taj koji bi pisao filmsku glazbu. Taaanann naaaa !!

No comments: