Friday 16 May 2003

GHOST- PISAC NA ROBERTOVOM BLOGU


Danas sam objavio prvi članak na nekom tudjem blogu. Članak se nalazi na Robert Basic blogu pod naslovom « Bok ( Hi ) people « i datira na datum 16. svibnja. Robert piše svoj blog već neko vrijeme i prije nekoliko tjedana zamolio me da pišem kao gost-writer na njegovom blogu. Eto, moja malenkost ide u medjunarodne vode. Robertov blog je pisan engleskim jezikom pa će se sada moj glas dalje ćuti.
Robert je bivši zaposlenik Deutsche Bank u Frankfurtu, ekonomist po struci ali odbjegao u informaticare, trenutno sam svoj šefu u vlastitoj hi-tech firmi Basic Thinking i po porijeklu naš čovjek iz Hrvatskog Zagorja koji 30 godina živi u Njemačkoj.
Izuzetno je kreativan um, specijalista za Lotus Domino Notes softver i baš mi je bilo zadovoljstvo nabaciti nekoliko redaka na njegovom blogu.

ZG WIRELESS


Da, i u Hrvatskoj imamo bežični internet oko kojega se u zadnje vrijeme diže velika buka.
Skupina zagrebačkih entuzijasta već neko vrijeme koristi bežičnu tehnologiju kako bi
razvili bežičnu mrežnu infrastrukturu. Oni su za sada neprofitna organizacije koja je po svemu nalik
klasičnoj online zajednici.
Zapamtite ZGWireless


ZGWireless je (za sada zagrebačka) gradska mreža (ne samo "bežična mreža" lokalno u domu ili na poslu) koja čini zajednički distribuirani sistem neovisan o lokalnim davateljima Internet usluga kojima se plaćaju ogromni mjesečni računi za pristup malim brzinama. ZGWireless nije ISP nego samostalna mreža bez pristupa Internetu.


Osim što je postavljena infrastruktura, barem ona osnovna koje su prednosti jednog takvog povezivanja u praksi ?
Nekoliko njih je već izronilo u praksi :

Putem mreže članovi mogu razmjenjivati podatke, osnivati interesne zajednice (npr. zajednica DJ-a grada Zagreba ili zajednica članova amaterskih kazališnih skupina), zajedno učiti iako se ne nalaze fizički u istom prostoru


Što drugi kažu o njima ? Mediji su im posvetili odredjenu pozornost.
Tako piše Večernji list. Piše informatički časopis Mreža.

PRIHRANJIVANJE BLOGA NOVIM LINKOVIMA


Još jedna novotarija na ovom blogu. Možda to nitko ni neće primjetiti.
Na desnoj strani gdje su smjesteni linkovi dodao sam novu rubriku linkova pod nazivom « ideje i misli «. Tudje ideje i misli. Ne moje.
Mene zanimaju razlicite stvari a ovo su neki od resursa na kojima se moze naci mnogo zanimljivih i vrijednih misli o kojima se moze dalje raspravljati- raditi brainstorming.
Pa ako ste znatizeljni i zanima vas neka od tih tematika, ili zelite nauciti nesto novo - ajde !
Neda mi se objasnjavati zasto sam odabrao bas te linkove.


No comments: