Friday 23 May 2003

ŽENE KO ŽENE


Zašto su žene žene ? Banalno i glupo pitanje , ali ipak... Na monitorovom forumu lome se koplja. Može li žena zabraniti svojem budućem da na njihovu svadbu pozove curu svojega prijatelja jer kao mladenka se boji da će ta cura svojom pojavom, glamurom, izgledom zasjeniti mladenku ? Dokle ide ženino pravo da nešto zabranjuje muškarcu ?
Žene su više zavidne ženama nego nama muškarcima. Boje se nečije sjene valjda. Ali to tako ne treba biti.
A diskusija je na forumu žestoka:


joj
a šta ja znam, nek joj škarniclu preko glave stavi


hehe
sve smo mi takve.
manje il vise.

Ma ta nema mozga, a kamoli godine,chini se...

Ja sam uvijek u centru pazhnje...gdjegod se pojavim...a otkad sam razvedena i sama, nerado me pozivaju bilogdje
ne znaju shto gube

Ja bi stvarno volio, vjerujte mi, da više žena zna pisati. I da im se ugradi neki veći hard disk i brži procesor.
I sad, evo recimo jadna Patagonija, ne vjeruje da postoje takve žene, ona žmiri pred ženskom glupošću... A jebiga Pat, ako lažem ja, ne lažu odgovori...


Ja DM vidim kao žensku Crkvu, prodaje vam muda pop bubrege, bespotrebne stvari, jer Isus je u nama, a ne u Crkvi. Tako isto na etikama od .... nečega.... piše: Ako nakapate 5 cl ovog čuda u vodu, kad se budete kupali, jamačno ćete levitirati do pet sati, a brak će vam biti bolji... To je DM...
I tako ga ja shvaćam, to je meni simbol, i nemojte mi sad uletati u raspravu da to nije tako. Boli me kita, meni je.


To me sve podsjeća na jednu osobnu priču. Netko je tada izjavio : “ Nećemo voditi ljubav tamo ispod gdje visi onaj kalendar sa onom sisatom curom jer ćeš ti zamišljati njezine sise ( veće) a ne moje “. Ha, ha. Što reći u takvom inspirativnom momentu kad to nije bila istina? Kako joj objasniti da stvari nejdu tako? Opustiti se , znam. I razgovarati. Jep !
Žene su ipak najlješa i najvrednija bića koja hodaju ovom našom kuglom zemaljskom. I zato i zbog milijun drugih razloga volimo ih. Ponekad više od samoga sebe. A tako valjda i treba biti.

No comments: