Friday 26 March 2004

VAU, KAKO PEROM PERE DERE...

Citam ono sto je Gabe napisala na svom blogu ( me-zineu ) i slijedim link kojim je " nahranila" citateljstvo u svom zadnjem napisu.

Pronasla je sajt neke cure iz Osijeka koja pise nevjerojatnu fanfiction prozu na engleskom posveceno Britney Spears.
Zasto pise, tko je otprilike, i kako pise moze se provjeriti na njezinom sajtu. A pise i svoj online dnevnik na LJ-u.
Ali , ostao sam paf citajuci nevjerojatno kvalitetno i kreativno pisanje i sto reci nego isto sto je i Gabe vec rekla :
"Jebote! (uzvik koji sazima moje cudenje i nevjericu i smijeh i recenicu svaka cast, MissK! )

Njoj pod hitno treba izdavac. Ako to zeli, naravno. Ali mislim da bi knjizni agenti mogli biti vrlo zainteresirani.
I MissK pise na sjajnom engleskom. A i mladjoj generaciji bi doticna fanovska proza garant bila interesantna.
Sirom svijeta.
Vec sam o tome mailao nekim ljudima. Bookslut blogerima, naprimjer.

Zato sam link na tu stranicu stavio na del.icio.us servis linkova gdje se nadam da ce sire citateljstvo zapaziti tu fantasticno kreativnu funfiction prozu. Steta bi bilo da njezino pisanje ostane nezamjeceno.
Salji dalje !
( OK, nadam se da se nitko nece zbog ovog napisa ljutit :))

No comments: