Tuesday 23 March 2004

KOMERCIJALIZACIJA BLOG ALATA

Evo kako se stvari rasplicu u blogosferi zadnjih dana.

Iz Francuske dolazi vijest od tamosnjeg blogera Loica Le Meura da je njegova mala kompanijica UBLOG potpisala ugovor o ekskluzivnom zastupanju TypePad-a u Europi, Srednjem istoku i Africi, najboljeg trenutno weblog/blog alata ( po svim recenzijama i po mom misljenju ) .

TypePad je web bazirani alat za izradu blogova ( dnevnickih web sajtova ) koji sam imao prilike isprobati jer sam bio izabran za testiranje prosle godine , kada je jos bio u ekskluzivnom pokusnom razdoblju i bas mi je drago da sam svoj posljednji zapis na tom blogu upisao pomalo prorocanskim tonom. ;)

Taj blog sam pisao engleskim i bilo je jako zabavno. Mnostvo tipfelera i preokretanja engleskog naglavacke :)) Ali brate mili, pisi samo pisi ...ne ustrucavaj se svog neznanja:)
Six Apart je mala kompanijica koju su pokrenuli bracni par Mena i Ben Trott ( Mena je inace dizajnirala ovaj templat/pozadinu na mojem blogu samo sam ga ja lagano modificirao ).

Oni su napravili bum u blogosferi svojim Movable Type alatom za izradu blogova koji je popularan medju tehnicki potkovanijim blogerima.
Prosle godine pokrecu TypePAd servis za web baziranu izradu blogova koji je vrlo jednostavan, intuitiavan, mocan mini CMS koji omogucuju i izradu moblogova ( dnevnickih foto zapise i galeriju ).
Tu su zaradili konacno i neke pare buduci da su ga poceli naplacivati u naprednijim verzijama.
Ove godine Six Apart nize mnoge uspjehe u prosirenju partnerskih odnosa kako bi njihovi "blog dragulji " bili dostupni sirem krugu korisnik.
Od Japana, Europe do San Francisca.

No comments: