Saturday 6 March 2004

KADA KUPIM MALI MOTORIN... SELSKO-GRADSKOG DIZAJNA :)

Jel se to meni cini da u Djurdjevcu ima sve vise auta ? Ili sve manje parking mjesta, ili je postao sve frekventnije mjesto ?

Pa cetvrtkom kad je "Plac" ( sajmeni dan ) nigdje nemres naci slobodno parking mjesto. Dodjem u centar i onda se vrtim ko zvecka. U uzem dijelu grada cetvrtkom prijepodne nigdje slobodnog mjesta.
Saram. Stajem na zebrama.
Masem poznatima koji prolaze na plocniku. A zeludac prazan sto dodatno potice nervozu. Iako nisam neki zivcani vozac jucer mi je"skocio " zivac nekoliko put.
Jedva sam nasao parking tamo iza sportske dvorane na blatnoj livadi. Da je prava i pravde za to bi me globili zbog nepropisnog parkiranja. Ne, ne izazivam vraga! I ne samo mene.

Sajmovanje se jos uvijek odrzava na starom mjestu. Neznam kad misle otvoriti novu trznicu , tamo iza zgrade Suda. Upoznat sam s prostorom iza nove trznice ali nisam upoznat sa unutrasnjoscu objekta ;) He, he, ko da je to bitna cinjenica...

No comments: