Tuesday 30 March 2004

PRENOSNI KINESKI FM RADIO , MANBO JAMBO !!

Prije tjedan dana slucajno sam ponovno zalutao u kineski ducan s onom bofl robom.
A ja obozavam bofl robu.

China Shop u centru Djurdjevca je idealno mjesto za istresanje svoje strasti za svime sto je kinesko, pa makar na izradi te robe radili "slabo placeni i izrabljivani Kinezi" :)
Kolonijalisticka dusa u meni ne jebe te spike niti pet posto ( ali zece, zar ti nemas srca ? :) . Fuj Nike ! Ali , brate mili, ponekad mi je ona bofl roba iz kineskih ducana tak suuperrr !!
Sto ?
Pa normalno da se ne sramim tamo kupiti nesto.
Sto ti je !
Dobro, ne bas svi artikli. Cak ni vecina artikala. Pojedini artikli koji mi zabodu oci.
Tako je bilo i ovog puta.

Mali kineski FM radio .

Odmah sam mu ime nadjenuo. "Sraljnjak" mu tepam kad objasnjavam drugima svoj fetish radio uredjaj.

29 hrvatskih kuna i vrijedi svake kune :))
Zbilja minijaturne velicine. Mislio sam da ce raditi par dana a onda crknut.
Vraga !
Nakon podrobnog testiranja na razlicitim lokacijama i razlicitim uvjetima, razlicitim intervalima, razlicitom glasnocom...radi ko sibom mlataran, mada za njega nisam dobio nikakve uputa za koristenje.
A treba mozak razbijat...ukljucis, iskljucis, scan tipkom trazis stanice, izvuces antenu i to je sve za rukovanje.

Malo o modelu. Tehnikalija : proizvodi ga MANBO. Logo je malo smjesan ali nema veze... Sam naziv je FM RADIO AUTO SCAN model AS-2288.
Radi samo na frekvencijama od 88-108 Mhz-a. Pogone ga dvije tanke baterije ( AAA). Srebrne je boje. Ima sklopivu antenu cirka 25 cm.

Cijelu subotu sam se poigravao s njima i glupirao se gdje god bi stigao.

Ljudi su slijegali ramenima i pitali se odkud mi inspiracija za tolko gluparanja.
Najvecu torturu je presao kad sam ga navinuo u svom vinogradu ( goricama ) . Trebalo je nositi obrezanu lozu s redova. Rekoh, nema problema. Da bi sve islo ko pravom " tezaku " navinuo sam si FM RADIO AUTO SCAN, AS-2288 i slusao stanice. Svako malo sam ih mijenjao.
Najbolja je stvar da nema skalu.
Automatika sisa.

Ima automatsko trazenje dostupnih kanala. Pa sam ga onda vrtio...Radio Djurdjevac, Obiteljski Radio, Radio Koprivnica, Radio Pitomaca, Radio Krizevci, Prvi program, Otvoreni Radio, BBR...

Sve dok nisam lozu iznosio.
Radi i danas. Cak ga nekada koristim kao auto radio :))
I jos imam jednu ludu ideju kako cu ga iskoristiti. Ali to nije za javni dnevnik.

Preporucam FM AUTO RADIO SCAN. 29 kuna !!
Vrlo praktican. Za upotrebu po goricama, na nogometnim utakmicama lokalnih liga da se slusa prijenos prve lige, u autu koji nema auto radio, na planinarenju, u sumi pri branju vrganja, za izvodjenje striptiza prilkom seksanja u prirodi...
Glavna mu je prakticna odlika da je lagan, mali pa je mobilan ( u djep stane ), i hvata prve dostupne stanice i lako ga je koristiti ( 1 2 3 )
U svim boljim kineskim ducanima sirom Hrvatske.
Kupujom kinesko !!!
Ajde, kamenujte me sada ! Da vidim tko ce prvi bacit kamen... :))

Eh, lako se sad meni zajebavat, a kuna je danas jaca nego ikad na euro. Vidjeh danas da je 7.40. E sad dok zarolaju stecajevi nasih izvoznika...nazalost.
Jos vam zao slabo placenih kineza ?

No comments: