Thursday 18 March 2004

IZ PANCERICA U KUPACE

Sunce je granulo ko ludo.

Svi oko mene nesto sretni i nasmijani.
" A je vani lijepo a mi moramo u zatvorenom trunut" cujem komentare prolazeci pokraj trgovackih radnji u centru Djurdjevca.
I meni je danas doslo oko 10 prije podne da sjednem na terasu i dugo kratkim gutljajima ispijam kavu.

Sto ljudi rade na proljetnim temperaturama preko 20 stupnjeva u nasoj selendri ?

Neki nisu mogli docekati pa su hrpe njih krenule u vinograde ili se pak bacili na sredjivanje okucnica.
Uz cestu se vide ljudi kako grabljaju lisce tvrdo priljubljeno uz zemlju . Lisce je jos mokro i vlazno od nedavnog snijega. Pa ga onda idu paliti.
Ta njihova nestrpljivost izaziva nevolje sa dimom jer vatra nece goriti kak spada pa stvara ogromne oblake dima. Prvi susjedi su uglavnom zrtve :))

Bio sam na brijegu danas.
Molvarski brijeg se zove. Predio iznad moje selendre nakrcano goricama ( vinogradima ).
Od svih strana se cuju glasovi vrijednih ljudi koji su u vinogradima obavljaju prve proljetne radove.
Jos ponegdje u manje osuncanim sumarcima ima snijega.

Komotno se moze grudati na plus 20 stupnjeva.


No comments: