Friday 19 March 2004

KAO DA NISAM NISTA REKAO...

Espresso se topio u ustima.

Popodnevna kavica u "bazi ". Novine na fontani. Sjeo. Odahnuo. Pogledao unaokolo.
Slucajni prolaznici kao i uvijek.

Petrac na naslovnici.
Hrvoje.
Traze ga.
Udarna vijest koje me u biti ne zanima puno. Imam ja svojih briga.
Taman da jos razmisljam o Petracu kojeg traze kao osumnjicenog za otmicu sina generala Zagorca.

Onda nadjoh nesto o Gotovini.
Generalu.
Pise da je procurio izvjestaj tajnih sluzbi u kojima se dokumentira da je bivsa vlast ( 2000-2003 ) prisluskivala sest novinara hrvatskih dnevnih i tjednih listova zbog potencijalnog kontakta koji su oni mogli iz profesionalnih razloga ostvariti sa generalom.

Too bad, rekoh .

Oni na novinare. Drasticne li razlike.



I onda me pukne ideja. Sta novinari ! Koji novinari ! Stara fora ! Ekskluziva za novinska izdanja i ta sranja su ofucani ekskluzivizam 20 stoljeca.
Tu su i drugi mediji. Novi mediji. Ne nuzno i bolji mediji, jel ...

Ali, ajd sto ne bi oni imali nesto ekskluzive, sto ne bi oni malo potprasili puteve hrvatske...Mislih na internet, naravno :))

Ajd Ante...Gotovina ...javi se...napravit cemo intervju ravno na ovom blogu. Javi se.
:))
Ozbiljno mislim. Nista se ja ne sprdam da ne bi pomislio netko tko me ne pozna.
Javi se Ante pa cemo puknuti nas blog razgovor na ovaj blog . Reci sto imas. Poruci im.
Napravit cemo to fer i korektno. Meni ni u djep ni iz djepa.
Samo sve se to mora izvesti da ja nemam nikakvih sranja. Ono, znas, policija popodne kod mene doma, prisilna bolovanja i slicno.
Ocu da se to bezbolno rijesi.
Volim povremeno na blogu eksperimentirati sa "malim blog razgovorima". Eto, kak sam se ovdje poigravao sa formom intervjua razgovarajuci sa hrvatskom Larom Croft.

Ili mozda previse trazim i bolje da prestanem lupetati ODMAH!! ;

Ipak, frendovi Antini...ako cujete, recite mu da ga Zec trazi. Ne za zatvor i Haag nego za mali chat razgovor. Email razgovor.
Blog razgovor. Sve ce biti objavljeno na ovom blogu.

Biti ce to skroz povjerljivo i diskretno. Gori sam po tom pitanju od Pukanica, iako pisem online dnevnik ;
sto je po svojoj naravi vrlo javno i svijesno javno.

Dobro, to sam rijesio. Tko cuo cuo! Tko nije- nije bitno !

Mozda da bolje ovo izbrisem. Nikad napisano. Taman mi jos trebaju neka sranja i objasnjenja.

Nista od toga Ante ( Antini frendovi )! Odustajem.
Nemam ja muda niti vremena za to.

Drzim se ja svojih posla !

No comments: