Wednesday 10 March 2004

U REDU ZA KNJIGU

Naravno da sam i ja danas pokusavao kupiti Jutarnji list uz koji se dobivala knjiga " Ime ruze" na dar.

Nije mi uspjelo jer je sve rano ujutro bilo razgrabljeno.
Prodavacica u kiosku je ovdje kod nas rekla " da je sve rasprodano u pet minuta ". Svi zivi oko mene koje pitam pokusavali su isto nekako doci do primjerka Jutarnjeg.
Neuspjesno.

Za one koji neznaju Jutarnji i Vecernji krenuli su u akciju darovanja svojih citatelja knjigama. Prvi put sa besplatnom knjigom, a kasnije sa super snizenjima nekih knjizevnih klasika koje ce se moci kupiti ako se kupi njihov list. A knjiga je knjiga. I taj potez nasih izdavaca treba iskoristiti.

Ali, treba i stajati ujutro u redovima ispred kioska. Nije lose za promjenu da se konacno i u Hrvatskoj stoji u redu za knjigu. Neki su se zalili danas da je bilo i "preko reda" zbog dobrih poznanstava sa prodavacicama .

Poslije oko 10 sati prijepodne pokusavam kupiti Vecernji ( ipak je danas prilog Link ;) - nema vise. Pa sam onda kasnije posudjivao novine kako bi pogledao u danasnju porciju Vecernjakovog priloga Link.

A bilo je u Linku nekih clanaka koji su mi zapikli oci. Recimo, onaj o tome koliko se koristi tzv. sirokopojasni pristup internetu ( broadband ). Koristi ga samo 0,5 % korisnika. Skupo je jos , skupo igrati se time.

Pise u Linku da Carnet nadogradjuje svoje internet pristupne veze a opet s druge strane premija je , kako cujem, poslije sedam logirati se na net preko Carneta zbog zagusenja linija.
Ima recenzija Siemens Sx 1 verzije mobitelca kojeg su zabrljali Siemensovi ind.dizajneri sa polozajem tipki. I tako to...

No comments: