Friday 28 November 2003

SINDIKALNA PANCIRKA

Postao sam danas ponosni vlasnik clanske iskaznice sindikata. Vrbovali me. Po onom starom dobrom obicaju i sloganu " ajde dodji, budi kolegijalan". Mene zanimaju i svinjske polovice, i mandarinke u pola cijene a ni sindikalni izlet nije za baciti :-))

Danijela je danas podijelila iskaznice nasem clanstvu sindikata. Ej , ne bilo kojeg sindikata vec "Nezavisnog sindikata zaposlenih u srednjim skolama". Ej, covjece, znas ti kaj je to ?!! Ha ? Eh...;)
U prvi mah sam mislio da dijeli one nove American Express kreditne kartice . Uh, rekoh, evo love " kolko na kontu ? " upitah Danijelu. Ma to samo iskaznice sindikata. A iskaznica zbilja u plavo-bijelim dominirajucim tonovima . Na sredini je neki logo sa otvorenom knjizurinom i percem kako ispisuje slova po njoj.

Plastika ko plastika. Ipak mi je draza ona Maestro... E sad, nije ni ova za baciti. Dodje ona prakticno. Od sada cu ju nosati sa sobom u nekim prilikama. Evo jedne prakticne primjene

Noc je, vozis po cesti ( severices ), pojaviti se policijska "lizaljka" u vidokrugu ( po povratku iz Tene recimo ), stanes uz rub bankine, policajac zazeli dobro vece, vi njemu "dobro vece", on pita " jeste li sto alkoholnog pili ", covjek mu veli " pa jesam nesto ali..( onda ga sokirate i iznenadite, gotovo unesrecite )- izvadite clansku karticu sindikata i uzviknete " eh, nemozete mi nista, ja sam clan nezavisnog sindikata zaposlenih u srednjoj skoli i mi smo si ispregovarali da je za nas dopusteno voziti sa 1, 0 promila alkohola u krvi " :))

Aha, jesam vas a, gospon policajac ? On vam zazeli "laku noc", vi njemu isto i odete s fijukom u ustima i pokojim sloganom " i ja sam clan nezavisnog sindika-aaa-t - aaaa , amaaaaa !! Sindikalna pancirka .
;)



No comments: