Wednesday 26 November 2003

KATA, SNIJEG NA VRATA

Baka ima danas imendan. Katarina. Trazio sam danas prikladan poklon za nju i nasao ga u jednoj djurdjevackoj cvjecarnici ( tamo kod Vlaste B. ) Drago mi je da sam joj tom sitnicom izmamio mali osmijeh na licu. Imendan je ionako vec skromno proslavila u nedjelju navecer Tada nisam mogao biti prisutan ali sam barem danas postao jedan od cestitara.
"Kata snijeg na vrata !" Tako ide nekako ona u narodu skovan slogan kojima su nekada ljudi voljeli opisati da nakon tog datuma stizu "prava " obiljezja zime. Snijeg.
Ove godine to ne izgleda tako. Dnevna temperatura je izuzetno visoka za ovo doba godine. Danas je negdje oko 18 stupnjeva .
A i baka odmahuje glavom i govori poput mnogih drugih ovih dana kako " nije to najbolje za moje zdravlje, nije..."

No comments: