Friday 7 November 2003

KUIS, NE !?

Jedno od glavnih obiljezja blogova je da su tekstovi na njima neformalnog karaktera i stila. Dozvoljeno je sve , ali svakako nije lose ako autor bloga pazi malo na gramatiku i tako to...kaj ne ? Zargon je dozvoljen, i blogeri ( citatelji ) lako oprastaju tipfelere...Jer su blogovi neformalna retorika. Na blogovima se ne ocekuje vrhunska literarna proza ili novelistika...To je cesto zabluda nekih koji su ljudi od knjizevnosti :-) Jednom za svagda...blogovi nisu LITERARNI NATJECAJ... oni su " CAVRLJANJE NA SANKU U BIRTIJI "...Ali ako neko oce mnogo sluzbeniju atmosferu ( cinik bi rekel nek se jebe :-) ...nek mu budi. Nek ide na predizborne skupove ako su mu blogovi iritantni ;<)
Jos jednom ...tekstovi koji su upisani na blogovima nisu literarni natjecaj nego SPONTANO PISMENO IZRAZAVANJE ( istini na volju neki znaju spontano i lagat :-). Bas kao i na forumima. Tocka. Ljudi, Mati Granicu treba pod hitno pisanje bloga :-) Tamo bi mogao ispraksati malo retoriku tipa " spikali smo malo prije frajerica Carla i ja... bila je cijelo vrijeme brbljiva a ja sam se svako malo morao pomoliti "Ocenasa", a kaj bi drugo, da me ne pita za fakera Gotovinu ..." :)) Nista zamerit Mato ! Kaj ne tak ?

Ovo o retorici na blogovima me ponukala jedna danasnja konverzacija u zbornici skole. Nismo se mogli nacuditi kad je kolegica koja predaje strucni predmet pokazala sto su joj u kratkom eseju napisao razred frizerki . U tim esejima je bilo toliko nepismenosti da je to brrrrr...Ovi moji iz upravnog razreda kad su pisali test napisali su skroz pismeno. Ali oni imaju feler u necem drugom...gluhi su, ne razumiju hrvatski kad im se kaze da sute na satu i ne brbljaju ...:). Ne slusaju me, prave se "tose". Kad sam ocjenjivao testove nije bilo problema sa citanjem testova. Ali ovo kaj sam danas cuo...nije za povjerovati. Kolegica je pitala Marina "da kako ona na to primjeni kriterij ocjenjivanja", jer je ostala sokirana slabim sluzenjem hrvatskog jezika svojih ucenica. Nek pisu blog :-)) Cuj mene hardcore blog-fanatika :-)) A svejedno i ja imam puno, puno tipfelera na ovom blogu...Kaj nam pak moreju! :-P

No comments: