Wednesday 12 November 2003

IMA NAS JOS...

Primjetio sam da su se dogodile neke promjene kod nekih ljudi u HR koji pisu blogove. Xpertrader koji je do sada pisao blog "izmedju burze i trznice " krenuo je na pisanje novoga bloga pod nazivom TAJNI GRAD.
Sinisa Habek Nobl ima novi/stari blog na novoj web lokaciji. Cool je cuti da Gabe koja pise Androgynous Mind poziva mase da se pridruze pisanju blogova i pokusava zadnjim postom ohrabriti svoje poznanike na neobavezno literarno izrazavanje .

Kaze ona u svom zadnjem zapisu, a ja bih dodao ( ako smijem , dozvoljeno ? OK ) da se ljudi jos malo strpe jos kojih mjesec- dva jer ce onda za to imati vise mogucnosti ovdje u RH . Gabe kaze (nisam pitao smijem li citirati jer se osobno neznamo ali ipak cu to napraviti ):

ovim putem prozivam ota, josha, luksu, perva, anu, z-a, zv-a, doris, veru, dr. luku kovaca, mireu, i sve ostale koji mi iz cuga ne padaju na pamet, ali inace padnu jer imaju zanimljivo stogod za reci, da se (ponovo) prihvate piskaranja umjesto npr. gledanja u plafon, gledanja u tv, ponekog nemastovitog izlaska. ja evo mogu reci da ce luksa uskoro propisati, a mozda i doris ako ju nagovorim. te jos vedrana sigurno. i karmen mozda pokoju sugestiju da. i nadje se mozda jos poneko. ovako veliki jutarnji aktivisticki post mozete zahvaliti mojim lijepim snovima, iz kojih sam se probudila strasno vesela. a mozda i zbog one bogovske vecerice sinoc:)

No comments: