Wednesday 19 November 2003

POLITIKA I JA

Zasto se na ovom blogu do sada nisam pismeno izrazavao o hrvatskoj unutrasnjoj politici , politickoj sceni ? Cak ni sada kada je to nadasve aktualno ususret parlamentarnim izborima. Postoji nekoliko razloga za to.

Prvo, te tematike mi je preko glave i na kraju krajeva niikoga nije briga za moje misljenje . Tko sam ja uopce da se drznem trabunjat o tom . Politicki sustav, stranke, drzavne vlasti, institucije .... To su pojmovi koje su vrlo srodni s mojim poslom i onim po cemu sam profesinalno orjentiran . Iako imam svoje misljenje i stav o izborima pokusavam ga sto vise drzati zakljucanog u sebi i uopce ne ulaziti ni u kakve polemike . Politika je mnogima strast. Ali kad vidim kojim je ljudima postala politika u zadnje vrijeme dodje mi da bljujem ( nisam za polit. elitizam ali sto je previse, previse je). Doslovce. Odite u birtiju negdje i tamo se moze naslusati svega. U takvom okruzenju je pametnije sutjet. ( a zabavno je :))

Moto mi je u zadnje vrijeme onaj stari i poznati " bolje se zagaziti u govno nego u politiku ".

Drugo, je isto kao i prvo. Isto kao i trece... Dosta mi je toga. Jer u HR uvjetima bolje se zagaziti u govno nego u politiku.

Trece, ipak cu nesto reci sto o tim prokletim nadolazecim izborima...mislim. Ne, ne mislim da ce to ikoga zanimati ili mu biti bitno. Ja nisam bitan u cijeloj prici niti je moje misljenje ista vrednije od misljenja kumice na placu koja isto tako nabaci u danasnje vrijeme koji komentar o " tim politicarima ".

Cetvrto, to cu uciniti kad mi se bude htijelo i na nacin na koji budem htio a nemora biti nikad.
Nisam clan niti jedne stranke niti zadojen ideologijama pa cu svoja promisljanja temeljiti na filozofiji " sto je u datom trenutku prema mojem misljenju najbolje za RH ".

I da, jos jedna bitna nit vodilja. Treba se koncetrirati na gospodarska pitanja a ne na politiku iako je jedno drugo usko isprepleteno

Istina, o hrvatskim izborima i politicari, strankama i klimi medju narodom volio bi pisati na jednostavan, neopterecen, nepristran i zabavan nacin. Neki bi ga mogli nazvati i uvredljiv. Ali doista svi imaju nesto sto im se da dekonstruirati. Bilo vlast, bilo oporbu.

Najbolju uputu i komentar o HR izborima dao je Aljosa iz Vecernje Skole na HTV-u prije nekoliko mjeseci: " Udri u tamburu i boli te djon ". Ipak, gradjanska duznost zove da se covjek barem u nedjelju pojavi na biralistu i odglasa. Tako ce imati legitimitet poslije recitirati onu "jebal vam pas mater..."

No comments: