Friday 21 November 2003

SASVIM OBICAN DAN

Ima dana kad iz covjeka treba doslovno vadit rijeci. Danas je jedan takav dan za mene. Je li to zbog moje neispavanosti ili neke letargije u koju se s vremenom upada ? Ipak, morao sam danas itekako brbljati. Ovi iz upravnog razreda su mi danas po obicaju popili krv.

Mora se malo stroze postaviti prema njima. Nije skola birtija. A opet, zao mi je nekome davati komade jer znam da svi znaju barem za dva :)) Pa, pisem opomene za ponasanje u imenik, tjeram ih sa sata , neki se ponasaju krajnje bezobrazno...Dobro, danas sam nagradio jednog ucenika za zalaganje. E kad bi se svi tako zalagali...Inace, tema iz nastavnog gradiva je bila nadasve "zanimljiva". Zakonodavna vlast. Vrlo aktualna tema.

Na pocetku sata su me ispitivali " da za koga cu glasovati ". To je naravno moja privatna stvar i to im nisam rekao.
Poslije nastave imali smo dosadno nastavnicko i razrednicko vijece. Mislim, dobro OK, moras mu prisustvovati ali mene ni jedna tocka dnevnog reda nije osobno tangirala jer ja nisam razrednik niti jednom razredu.
Ipak , ne zelim ovdje raspredati o internim stvarima skole ali me jedna stvar danas fascinirala. Podatak o broju izostanaka ucenika sa satova. Dobro, od te mase nije tragicna brojka onih neopravdanih ali ipak...

Poslije smo imali malu zakusku pa smo ostali duze i pojeli jaaakoo fini gulash od veprovine. Njama, njama njam :-?
Na putu za doma na cesti sam se mimoilazio sa bezbrojim teretnjacima koji su picili Podravskom magistralom, ponegdje su se stvarali cepovi i kolone automobila. Najvise od svega mi se svidja ovih dana sto je klima ugodna, gotovo proljetna. Covjek ima osjecaj kad gleda na zapad u predvecerje i osjeca ugodni povjetarac da ce svakog trena propupati lisce . Ajmeeee, a tek je studeni.

Daleko je jos doba visibaba. Stize doba bljuzgavice i smrzavice.

No comments: