Wednesday 12 November 2003

LUTANJE PO INFO SAJMU

Jos malo o tom vrazjem zagrebackom velesajmu...Sto se ima vidjet ? Pa, namjeravam posjetiti START UP forum gdje cu malo pronjuskati medju tim malim kompanijicama...Ima li tu buducih Microsoftova ....He, he ! Tanja Hoffman iz tvrtke Network Associates ce imati izlaganje "Your Infrastructure: New Security Trends and Best Practices". HT ima prezentaciju Info portala za nastavnike. Vis, nesto bas za mene i moju "trenutnu branshu", ali kad cujem da to radi HT onda sam malo skeptican :))

A u 16.00 u cetvrtak je predavanje “Ekonomicnost e-poslovanja (B2C) – mit ili stvarnost” . U Hrvatskim okvirima te su stvari jos mit...I da, na VIPnet-ovom standu ce biti izlozen bolid M. Schumachera. Vrijedi pogledati "mrcinu". Uslikati. To ce mi biti drugi bolid koji cu imati na sliki za dugo sjecanje ( prije par godina sam u Monte Carlu slikao bolid od pokojnog A.Senne ). Sad dooosta preseravanja :) Sto je jos interesantno pogledati ? Posjetiti stand Algoritma. Knjiga ko iz price. Pogledati da li imaju onu knjigu " Google Hacks" koju je izdalo O'Reilly izdavastvo.

A najzanimljivije i najinteresantnije ce biti na standovima sa START UP ( malim , mladim tvrtkama ) kojim cu ispipati bilo. Pogledao sam malo na netu neke od tih tvrtki i ponuda bas nije impresivna. Tvrtka Pulso iz Kutine mi se cini zanimljiva. A Centar za upravljanje poslovnim financijama iz Rijeke ima zanimljivo softversko rjesenje za pracenje CASH FLOW-a ( gotovine ) u poduzecu.
I napravit cu medju svim tim super-prevaznim-ljudima u odijelima i kravaticama jedan mali brzinski test. Anketicu cak. Ako me prije toga ne posalju u PM :-) Imate li B*** ? Bas me zanima rezultat.
Jer kad bi samo neki od njih znali da VENTURE CAPITALISTI ( privatni mali ulagacki fondovi ) rado pisu B*****E. I neki od njih su Joi Ito iz Japana, Tim, Esther DYson, Andrew, Naval i David iz SAD-a.


No comments: