Tuesday 7 October 2003

VIKEND VENTILATOR

Nije lose bilo ovih dana bez neta. Nije...dapace...bilo je opustajuce...vrlo...u Teni...u Pitomaci...Dao sam si novi nadimak: " Glista on the dance floor". He, he, bas sam bio vrazicak do jutra na podiju u Teni. Sjecam se onog gromovitog smijanja Slave koja nije mogla vjerovati u kakvu sam se glistu pretvorio...
na podiju...Shakira, Las Ketchup, Kyle Minogue...i jos hrpe pop hitica bubnjalo je u mojoj glavi cijelu nedjelju...oporavak uz TV...Uspio sam pogledati i neki film na nasem HTV-u.
Uvijek mi je gust naletiti spontano na neki film na HTV-u. I naletio na neki o australskim divljim konjima i njihovom "kralju", Silver Brumbiju, srebrnom pastuhu...ha, ha...Je neko gledao to u nedjelju?
Ja uspio izdrzati do kraja...konji, konji i jos konji...dirljiva prica o konjima i odnosu ljudi prema njima . Jep. Ah, ovaj vikend sam doista osjetio kako sam se izludirao taman tolko koliko mi je trebalo...odlicna obrana od stresa...Tena u Pitomaci je bila perfektno mjesto za to. Bas mi je drago da su u nasem drustvu biLI Sanac i Slava.
Staro drustvance koje se pozna jos iz gimnazije...falio je samo Marko. U subotu smo dobili neku zelju za stolnim nogometom...za biljarem...i odigrali ga...moram priznati da sam ja bio najveci luzer u oba slucaja...:-))
Nije me islo pa nije. Osim plesanja, jel, tu sam bio John Travolta , bez lazne skormnosti :-) Branio sam gol u stolnom nogometu...Mirovic mi je zabio bezbroj golcina...Sanac isto... Igramo biljar i tamaaaan kad me krene serija napravim glupost...stap mi se posklizne i paf...a pri kraju skoro svake igre ( igrao sam u paru sa Pleskom ) zadnji udarac kugle moj...protivnici ( Sanac i MIrovic ) imaju zadnju, crnu kuglu...i ja luzer njima namjestim cisti zicer za pospremanje crne kugle... da poludis... COOL CAT!!!
To mi je bila uzrecica cijele veceri. Coool Caat To sam pokupio iz neke pjesme...stati ja znam! I da, nije bilo dosadnih policajaca na cesti u akciji kontrole...zna se cega...no ja nisam ni vozio te veceri za razliku od prosloga vikenda kad sam policije u centru Pitomace bio zaustavljen poput najgoreg krsitelja zakona...Prosli me vikend zaustavili...Uletava policajac na moj prozor i pita...da " zasto ja severicem po Pitomaci" ? Severicem ? To su mi bile rijeci...odgovorih mu ja...kako mislite ? Pa dobro sam vozio , malo mi je zima i tako ta...izadjite iz auta...pusite...puhao...0.0 promila...laku noc...laku noc. Tako je to bilo pretprosli vikend. Ovaj vikend je vozio Plesko pa sam bio miran...hm...moglo se opaliti po kojem Bavaria Beer produktu, jel !

No comments: