Friday 31 October 2003

" NAJUREN " ZBOG PREISKRENOG PISANJA BLOGA

E bas sranje ! Microsoft je upravo "najurio" jednog svog zaposlenika zbog toga sto se ovaj malo previse "poigravao" pisanjem bloga i na njemu pisao o internim dogadjanjima u kompaniji.. Rijec je o Michael Hanscomu iz americkog grada Seattle. Kad sam prvi put cuo to ime zvucalo mi je poznato odnekud. Onda mi je sinulo. Michael je bio isto jedan od beta testera za TypePad ( blog alat ) ovog ljeta i tako smo mi unakrsno stavili nase blogove na liste TypePad blogova koje smo citali. On je nastavio i dalje izradjivati svoj blog na TypePadu , zvao se Eclecticism.
Bas je ovo tuzna vijest da su ga najurili zbog pisanja bloga. U jednom postu na svom blogu i sam priznaje da je pogrijesio on a ne Microsoft. Treba se znati gdje su granice. A Microsoft inace sasvim podrzava pisanje blogova pa na kraju krajeva mnogo njihovih zaposlenika pise blogove. Hanscom je presao finu "granicu".

No comments: