Tuesday 28 October 2003

U DRUSTVU PODVODNIH HOKEJASA I HOKEJASICA

Sam da spomenem, cure iz " OBJEKTA P" imaju nove radne odorice. "OBJEKT P" je kodno ime za moju "bazu" gdje ispijam kavice, listam novine i tako to, jel ! Cure su dobile haljinice PINK boje koju su obavezne nositi za vrijeme radnog vremena. Pink uniforme imaju zgodan duboki razrez. Naravno da sam primjetio.
Jucer je bilo zanimljivo u "OBJEKTU P". Na popodnevnoj nedjeljnoj kavici naletjeli u objekt talijani. Talijani iz Bologne. Grupica koja se bavi cudnim sportom - podvodnim hokejom . Culi kad za to ? Ja slabo. Pa smo se mi tako jucer malo skompali buduci da sam im ja bio prevodilac u komunikaciji sa osobljem "P"-ija. Ha, talijani ko talijani , popili su svaki po jedan esspreso a neki od njih i PAN-ove pivice. Htjeli su jesti ali nazalost jucer su "P"-ovci sluzili samo sendvice. Uputili smo ih u Bjelovar na rucak.
Sa sobom su imali slatkog bebaca kojeg je mama nahranila u "P"-iju sa kasicom koju je susretljivo osoblje "P"-ija pritopilo u mikrovalnoj. Si, andiamo ! Alora...Platili su racun u Eurima i pohitali prema Bjelovaru. Inace , vracali su se iz Madjarske sa nekog turnira u tom PODVODNOM HOKEJU (zenski tim je prvak Italije u tom sportu ). Imaju stranicu na netu pa mozeto pogledati neke slike o njima. Arivederrci !!! By, by !!

No comments: