Thursday 2 October 2003

JEDAN ISPRINTAN LIST= 5 KUNA !

Ako se netko nadje u Gradu Djurdjevcu sa nuznom potrebom da mu se isprinta jedan dokumenta sa diskete ili slicno a nema nikoga poznatog pri ruci onda savjet svakom da to nikako ne cini kod tvrtke Duga. ( To je mala firmica za graficko oblikovanje i dizajn tamo u Basaricekovoj ulici preko bivseg kafica Fijaker ).
Jer...tamo cijene ocito luduju i gospoda uvazeni mali poduzetnici, vlasnici se proizvoljno i neprofesionalno igraju sa cijenama svojih usluga. Iskustvo mi to govori. Porast cijena 100 posto u tjedan dana.
Pocelo je prije dva tjedna. Bio sam u stisci hitno isprintati u Djurdjevcu jedan dokument ( word datoteku sa diskete) i trebao mi je printer.
Frendova nije bilo pri ruci, razasuti na sve strane. Pitam Mirovica gdje mi preporucuje da to obavim; veli on: "odi kod Sinise u poslovnjak- Foto Sinisa." Pitam Kisica koji mi rece " da odem u Dugu, malu firmicu u Basaricekovoj". Otisao u Dugu i vlasnica mi nakon dugotrajne borbe sa namjestanjem svih postavki printera ( nemogu se oteti dojmu da gospodja jos uvijek cita Printanje for Dummies :-) isprintala dva lista papira , kombinacija crno- bijela.
Zahlen bitte ? Platio 5 kuna za dva lista. Dakle 2.50 kn po papiru. OK, bio ja ipak zadovoljan ucinjenim. Sve super. Dodjem danas popodne u istoj stisci sa ispisom jednog dokumenta i zeljom da mi se isprinta jedan (!!!!!) list. Bili gospodja i gospodin vlasnik tamo. Gospodja me prepoznala. Uletavam.
Dobar dan. Dobar dan. Trebam to i to...Covjek stavio disketu ...prekontrolirao da slucajno na fajlu nema virusa i mrtav hladan isprintao list papira sa vrlo malo teksta na njemu. Platiti ? Gospodja veli : " 5 kuna molim ". Grccc!! Bez teksta i cudnom grimasom na licu ostavio sam sutke "debelog mecu "- kovanicu od 5 kuna na nekom zatrpanom stolicu i izletio iz radnjice brzinom svjetlosti. Dovidjenja. Ali to sam mislio doslovno. Dovidjenja gosponi lihvari.
Osjecao sam se ko naivna budala. 5 kuna za printanje jednog lista papira !? Cijena je znaci printanju skocila cijelih 100 posto u tjedan dana. Uff !! Lijepo.
Steta, stvarno steta da neki ljudi doista zrtvuju svoj kredibilitet i da svoj ugled tako lako trose, sa sitnicama koje su bitne i koje se racunaju. A sto da sam se ja odlucio za neku njihovu uslugu ali na vecem obujmu ?
( ticalo bi se grafickog dizajna i doista sam imao u planu da bi nesto mogli obaviti za mene ali ovako...tesko! ) Neposlovnost do jaja. Nepovjerenje. Tvrtka Duga je upravo izgubila jednu svoju potencijalnu musteriju. Steta.

No comments: