Monday 20 October 2003

NAJNOVIJI DOPIS S HR JUGA: U RALJAMA POTROSACKOG DRUSTVA


Jerry
iz Trogira pise u svojem posljednjoj dopisnickoj reportazi , ekskluzivno za ovaj moj blog. Hm, neznam kako da dadem naziv toj rubrici ? Ha, Jerry prijatelju, reci ti. Ja cu je nazvati TROGIRSKO STANJE UMA :

Ma nikako mi nije jasno kako to da je na tom kontinentu toliko ledeno a ovde je jos uvik za usred dana kratka majca i za malo odvaznije kupace gacice. Eto jo? po noci staklo mog prozora nije zatvoreno a kad ce ne zna se. Jel to gori koja Skandinavija? Ocu ja putovnicu morat uzet kad navratin?

Eto bas neki dan kako san ima jos nesto kuna na racunu koje san izvuka iz bankomata ( I LOVE MY VISA CARD) i obiteljskog limenog ljubimca nahranio ekoloskim ( mos mislit) gorivom krenuo u voznju do Splita! A tamo su sva malo udarnija mjesta za izlazak krcata. Riva je bila doslovno puna. Ovi malo mladji koji se jos mogu svrstati u teenage generaciju furaju nove kolekcije Nike-a, Adidasa, Benettona i ostalih modnih i mondenih marki koje ko?taju ZNA SE vec koliko a iz prve ruke garantiran da je to u Europi vec vidjeno.Mozda zato 70 i ne?to posto Hrvata zeli u EU da bi dobili sve ono sta je tog trena na policama u Londonu , Parizu ili Milanu??? Al ako izuzmemo te mladje i ovi stariji su se potrudili te u nekoliko ruka sam zamjetio Sony Ericsson T 610 i Siemens SL 55. Mocne sprave kako ne! I one su bile na mojoj shopping listi ovog lita al eto zrtvova san ih za kvartalnu premiju zivotnog osiguranja.

I tako san tu sa prijateljima izvaljen u udobne stolice uz cakulu o svemu i svacemu pratija kretnje sunca prema zapadu i zajedno s brodovima koji su isplovljavali tog dana usmjeravao pogled prema moru otocima i dalekoj Italiji za koju nisu vise asocijacije Trst i Palmanova vec Sardinija I Firenca mjesta na koja sigurno odlazim kad moja kartica bude imala malo veci dozvoljeni minus tj. poprimi nekakvu zlatnu ili plavu boju! Kad smo svi vec bili gladni krenuli smo u obliznji trgovacki centar na rucak. Hrana je ok al moja mama kuha bolje a i jeftinije. I kad je nas 4 na kraju podmirilo racun od oko 250 kuna svatimo da je to dobar sport kojim se mozemo bavit 2-3 puta mjesecno al vi?e ne. I tad se ceznutljivo sjetih prijatelja u ?vicarskoj cija pripravnicka placa iznosi 2300 € ! Da bas toliko!

Popodne smo svratili u jedan miran i fin kafic s prekrasnim pogledom i tu docekali vecer. Iako sam ima jaknu na sebi jednostavno mi nije trebala. I tad svatih da je listopad al nije ovo ?vedska! To su obale Jadrana. Obale voda HR gospodarsko - ekolo?kog pojasa!

No comments: