Tuesday 28 October 2003

TRAUME VETERINARA

Veterinar pocetnik koji pise svoje price, iskustva, dogodovstine, probleme. Zove se Goran Horvatinovic. Doista je zabavno citati njegove zapise na netu. Kako sam Goran kaze na stranici, svi dogadjaji su istiniti samo su imena izmjenjena.
Evo nekih njegovih eseja:

: Potraga za poslom

: Moj prvi carski rez

: Luda krava


A evo da citiram nesto iz tih eseja koji su meni skroz funny i zanimljivi jer sam i sam prisustvao nekim slicnim scenama ( bemu misa, seoske prilike poznam odlicno :-)

Pa, isao sam osjemeniti tu ludakinju. Usao sam u selo i odamah ugasio auto. Doktrljao sam se do stale. Vlasnik mi je odmah pricao i rekao mi da me je nanjusila cim sam zakoracio u selo. Eh, pomislio sam zajebala me je, sto cu sad'. Stao sam sa strane i nakon nekog vremena padne mi na pamet jedna ideja. Kako kravu nema smisla zauzdavati, jer je onda jos luda, trebalo bi napraviti nesto sasvim neuobicajeno.
Poceo sam se skidati. Skinuo sam sa sebe svu opremu koju inace imam na sebi. Cak sam skinuo i naocale, ali tek posto sam pripremio sjeme. Hrabro bez ikakve rijeci usao sam u stalu. Prisao sam kravi bez javljanja. Gurnuo lijevu ruku u analni otvor, uhvatio grlic maternice. Desnom rukom gurnuo u vaginu pistolet, osjemenio ju i otisao.
Vlasnik me je blijedo gledao. Nista mu nije blio jasno kao ni meni.


:-)) A jel vama jasno ? He, he :))

No comments: