Sunday 15 June 2003

SMIJEH JE ZDRAV

Od Dejana iz Slatine, starog poznanika iz studentskih dana u Osijeku dobio sam naramak viceva. On vodi svojevrsnu osobnu mailing listu sa forama i vicevima.
Bit ću slobodan pa objaviti koji vic:

Sto je rekao puz dok se vozio na kornjaci?
YEEEEEEEEEHAAAAAAAAAAA!!!

Sin Crnogorac : tata, ja definitivno odustajem od studija elektrotehnike..
Otac Crnogorac : Kako god hocesh sine,ali ja i dida ostajemo.. :)



E, a kad bi muškarci uređivali onaj čuveni ženski magazin Cosmopolitan ? Kako bi to izgledalo. Evo nešto iz tog imaginarnog sadržaja. ?


Pitanje: Moj suprug previse cesto provodi noci sa svojim muskim drustvom.

Odgovor: To je posve normalno ponasanje i treba ga poticati. Muskarac je
lovac i mora se dokazivati medu drugim muskarcima. Daleko od bilo kakvog
zadovoljstva, noc s deckima je vrlo stresna, i povratak kuci je pravo
olaksanje za vaseg partnera. Pogledajte samo kako je raznjezen i sretan kad
se vrati svom stabilnom domu. Najbolje sto mozete uciniti je da mu kupite
lijepi, skupi poklon, skuhate mu fini rucak i ne spominjete taj oblik
njegova ponasanja.

Pitanje: Moj suprug zeli probati seks u troje sa mnom i s mojom sestrom.

Odgovor: Suprug vam je ocito vrlo odan. Ne moze vas se zasititi pa zeli
isprobati i najbolju poslije vas - vasu sestru. To niposto nije problem,
dapace, obitelj ce time postati prisnija. Zasto ne biste ukljucili i neke
sestricne? Ako svejedno dvojite, dopustite mu da ode s nekom od vasih
rodakinja, kupite mu lijepi, skupi poklon, skuhajte mu fini rucak i ne
spominjite taj oblik njegova ponasanja

Pitanje: Moj suprug ne zna gdje se nalazi moj klitoris.

Odgovor: Vas klitoris nije briga vaseg supruga. Ako se morate igrati s
njim, cinite to u svoje slobodno vrijeme. Da biste pomogli obiteljski
proracun mozete se i snimiti kamerom dok to radite pa potom traku prodavati
na buvljaku. Krivnju zbog sebicnosti ublazit ce kupovina lijepog, skupog
poklona i spremanje slasnog obroka za vaseg dragoga.




No comments: