Monday 30 June 2003

DOJMOVI S PICOKIJADE

Prosla je jos jedna Picokijada. Moji dojmovi ? Podjeljeni. Odlicno sam se zabavio u petak. Mironitzky, Dado K, Plesko i Jasmina su mi pravili društvo do gotovo pola šest ujutro. U petak smo bili na koncertu Gustafa, The Beat Fleeta.
Njihali smo se uz tocenu pivicu u ruci. Gustafi su bili sjajni. I pred toliko skromnom publikom trgali su se kao da sviraju na Wembleyu. Nažalost propustili smo pogledati Cinkuše . Šteta. Dugo smo hodali u okolici Staroga grada, bili na cugi u Citi, pa smo zakasnili na pocetaka Gustafa.
Šetajuci uz hotel Picok culi smo zvuke tamburice. Zaviri smo na tren - Gazde su svirale svatove u Picoku.
Atmosfera kraj djurdjevackog Starog grada- ispred male pozornice bila je klupska.
Šteta što je tako malo ljudi doslo pogledati neke od najznacajnijih bendova koje trenutno imamo u RH. Skupa ulaznica i skromna organizacija ucinili su svoje. 40 kuna su naplacivali ulaz.
Ali jeftinije jos uvijek nego na koncertima u Zagrebu doticnih bendova.
A petak na Picokijadi bio je u znaku mladjih posjetitelja. Na ulici ste mogli sresti pretezno one mladje od 30 godina.
U subotu na scenskom prikazu nisam prisustvovao. Odmarao sam umorne kosti. :-
Jucer navecer na zavrsnici Picokijade sviralo je Prljavo Kazaliste.
Nije mi se islo , ali imali su odlicno ozvucenje kad sam cijeli koncert odslusao kroz otvorene prozore moje sobe. Prljavci su mi cisti zamor. Neznam sto se to dogodilo s njima ( ili samnom ) -dosadni su.
I da, cijela Picokijada kao manifestacija treba jedan kompletni facelifting. Zamor materijala je ocevidan. Mnogi ljudi s kojima sam o tome pricao slazu se da je trodnevno dogadjanje postalo predvidljivo i dosadno.

No comments: