Friday 27 June 2003

A KAJ MI PODRAVCI ZNAMO ?

Urbani gerilci ? Alternativa ? Subkulturne skupine koje se gnijezde uz glazbu Asian Dub Foundation ? Tatine i mamine maze ? Vječiti studenti ? Ročnici koji eskiviraju vojnu obavezu i idu na civilno ? Lijenčine koje se gnijezde u krugu istomišljenika i kreiraju "komore iste jeke " ? Vječni kritičari drustva posebno tržišne ekonomije i demokracije ? Anarhisti ? Ludi ekstremni desničari i ljevičari ? Zatucani vjerski fanatici ? Antiglobalisti kojima je to "fora" ? i tako dalje i tako dalje...
Imamo li mi nesto zajednickog ? Neeeeee ! I dobro da je tak !
Ovi gore navedeni i moje malenkost = nebo i zemlja .
Ipak netko bi na prvi pogled ( mojeg povremenog tona pisanja ) mogao zaključiti kako moj sklop stavova i mišljenja nije daleko od njihovih.
Malo cu sada kajkavski pricati. Ipak sam ja kajkavac. Čemu se ustručavati.

Ja sem vam znate kajkavec.
Seljak. Mi vam nist neznamo osim dojiti krave, iti v stalo, seno kupiti po polju, okupavati kokruzu, raniti nerosce i sli.
Pa mi vam nesmo do prije par let znali kaj je to Nirvana. Ali zato imamo jugosvabi sim kuliko oces. Oni so letima delali v Njemacke a to je tam negde vu te kak vele Evrope. I znate kaj je mene sused od moje bake tu v selu prije par let donesel z Nemcije ? Televizora. Aha. Smo si pri stanju gledeli v boje televizora.


:-) Ah kaj češ !!

No comments: