Saturday 14 June 2003

KOPRIVNIČKI SPARNI DAN

Draga me danas povezla sa sobom u Koprivnicu. Imala je nešto za obaviti. Prije toga smo bili na kavi kod Danijele u Virju. Vrijeme je danas užasno sparno i ljepljiv sam po cijelom tijelu. Znoj se slijeva ispod moga pazuha. Nisam zadnjih dana išao do Koprivnice pa sam se danas iznenadio kako je asfalt na nekim dijelovima izrezan. Cestari su uklonili ponegdje slojeve asfalta kako bi nabacili friški sloj. I naravno, ostavili tako da stoji. Nisu odmah krenuli krpati. Mojoj dragoj je nekoliko puta skočio živac zbog toga jer je auto poskakivao kao na valovima. Grubi osjećaj. Da, ona je vozila. Ja sam svukao majicu, zavezao pojas i komforno naslonio desnu ruku na spušteni prozor. Taksi osjećaj.
Stoga ako idete podravskom magistralom od Osijeka prema Koprivnici , od Novigrada Podravskog sve do Koprivnice očekujte rupetine na cesti. To nije taksi osjećaj.
Da je Koprivnica prekrasan grad morao sam se i danas u to uvjeriti. Prošetali smo trgom i lizali sladoled u parku. Ja sam lizao slatki kup od šumskog voća i čokolade. Sladoled se brzo topio da nisam stigao lizati. Park u Koprivnici na nekim dijelovima nalikuje na botanički vrt. Baš je super. Balaševićev duh danas lebdi nad Podravinom. 20. lipnja je koncert Djordje Balasevica u Koprivnici. Deda i pradeda, rodjeni Dolenec su mu porijeklom tu iz nedaleke Rasinje. A njegov frend iz djetinjstva Bogdan Diklić iz Bjelovara. Čudio se Balašević u što se Koprivnica danas pretvorila. Je, bogme je. Europski grad. E, Đole -vrijeme ide. Pisao je Đole nekad u svojoj knjizi kako je ćesto vozio na relaciji Bjelovar - Koprivnica. Tamo u djurdjevačkoj ulici u BJ-u znali su on i Diklić ćesto boraviti. Te kuće danas nema.
Balašević danas izgleda tako obično , skromno i tiho. Zar je i izgledao ikada drugačije ? Umor mu je vidljiv na licu. Panonski mornar ovih dana plovi Podravinom. Ali cirkus odlazi iz grada još večeras!
Znoj se i dalje cjedi sa svakog milimetra kože. Draga mi govori: treba mi tuš pod hitno. Đole, daj onu našu...



Džaba vam novci, moji sinovci,
Džaba što dolar stoji bolje,
I travnjaci i štrafte, i izvori nafte,
Kad ste svi vi karakterne drolje.
Aleksis je kurva, izvin'te me što psujem,
al' ja samo pricam i mestimicno pljujem,
I ako nas laže režiser i ja lažem vas.
Tu pricu zna svako, bar par epizoda,
Americka je frka postala moda,
Buržuj se krije i cuci u svakom od nas
I ceka pravi cas.

No comments: