Friday 6 June 2003

BLOGGER.COM SVE NEPOUZDANIJI WEBLOG ALAT


Izgleda da nisam ja jedini koji je nezadovoljan sa svojim alatom za pisanje ovoga webloga.
Torrill Mortensen is Norveške frustrirana je nedavnim nestankom cjelokupne arhive i linkova koje je pisala posljednje dvije godine. Jednostavno nestalo sa servera, bez objašnjenja.
( Yes Torrill, the same happened to me, and I am deeply frustrated because of that. One more thing: I was thinking to sign up for PRO version but now I'm little bit reluctant, cause they don't offer commment in pro. Outsourcing comment just don't work with free blogger. I will wait. )


To se i meni dogodilo pred kraj prošle godine. Sva arhiva iz 2002 godine otišla je u vjetar.
Blogger.com pruža sve goru i nestabilniju podršku za ljude koji ga koriste za pisanje webloga. I ja sam razmišljao o prelasku na Movable Type ali mislim da će to još malo pričekati. Još ću dati jednu šansu ekipi iz Pyra Labsa ( kupio ih je Google, pa se uobrazili malo ).
Korisnička podrška im je očajna. Zapravo nikakva. Snađi se druže.

No comments: